" Miłość jest krucha, a my nie zawsze potrafimy o nią dbać "

piątek, 19 lipca 2013

Podziękowania

Patrzę sobie tak na licznik odwiedzin i wyświetlenia od pierwszego posta. Trzeci post miał około 300 wejść. Gdy tak przewijam kolejne rozdziały i patrzę na komentarze, to chce mi się płakać. Nie wierzyłam że kiedykolwiek ktoś prócz Princessy i Czekoladki, wejdzie tutaj lub coś skomentuje. Pod ostatnim rozdziałem jest tylko jeden komentarz, który i tak mnie cholernie cieszy. Ktoś jednak tu został. Dziękuje tez Clar za miłe słowa przez GG. Jestem strasznie związana z tym blogiem i tymi bohaterami i mimo tego co się ma wydarzyć .. mam iść do gimnazjum, chce tu nadal być. chociażby raz w miesiącu. dla was. dla fanów? Dziękuje wam z całego serca za to że, doceniacie to co ja tu pisze. Proszę, komentujcie ostatniego posta, jestem ciekawa czy ktoś został. A i.. przykro mi ale już nie będę czytała chyba żadnego waszego bloga. Jest ich z 10 a ja jestem daleko do tyłu. Przeczytałam tam wiele, i stwierdzam że to wy budujecie Fremione. Gratuluję wam wszystkim za wasz mały sukces i liczę na to że nie przestaniecie robić tego co kochacie i co doceniają inni. Oczywiście to nie są same fremione, jak widać. Są tu blogi o różnych tematykach związanych z magią. Życzę wam .. wydania książki bo chyba wszyscy chcemy do tego dążyć. Jak wydacie jakąś książkę, to się pochwalcie z radością przeczytam :-) Kocham was, na prawdę i nie wiem kim bym była bez was. Jeśli są tu jacyś fani, to co wy na to aby się nazywać #FanSleepPrincess ? (fani śpiącej królewny) jeśli macie jakieś pytania to mój ask to @romantyczka007, moje gg to: 46727307 a mail: youareperfect1914@wp.pl
Dajcie znać w komentarzy co sądzicie o tych fanach albo jakie macie pomysły na inną nazwę :-)
Tak mnie wzięło na ten pomysł.
W wtorek lub środę wyjeżdżam, w miejsce gdzie raczej będę odcięta od internetu więc rozdział postaram się dodac jeszcze przed wyjazdem ;-)
Nastepne podziękowanie będzie na specjalnym wideo. Postaram się, dla was.
Dziękuje jeszcze raz, wiedzcie że jesteście wspaniali.

1 komentarz:

  1. Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń