" Miłość jest krucha, a my nie zawsze potrafimy o nią dbać "

niedziela, 24 lutego 2013

Ogłoszenie

Hej!
To już miesiąc od założenia tego bloga.
Tyle się podczas tego czasu zmieniło..
Nie sądziłam że tego bloga będzie czytał ktoś inny niż moi przyjaciele (xd)
Dziękuje.
Z całego serca.
To wiele dla mnie znaczy i cieszę się  że mogę prowadzić tego bloga dla siebie i dla was.. 
I że został tak mile przyjęty:)
Dziękuje nie tylko za to że to czytacie, ale też za to że komentujecie.
Naprawdę wejście tu i czytanie tych wszystkich komentarzy, informacja że to się wam podoba, to poprawa dnia.
Jednak mam złą wiadomość.
Nie mam pojęcia kiedy się pojawi nowy rozdział.
Dzisiaj jestem tu, ale nie mam pomysłu.
W "robocze" dni tygodnia muszę siedzieć z nosem w książkach -.-
I jeszcze treningi..
I w tym tygodniu dwa razy zawody..
i w następnym jedne..
Przepraszam.
Być może pojawi się szybko a być może nie.
Nie mam pojęcia.
Jeszcze raz dziękuje i przepraszam.
To wy się przyczyniacie do istnienia tego bloga <3

Wasza autorka.

2 komentarze:

  1. No cóż mam nadzieję, że jakoś się ułoży i szybko dodasz następny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech. Zawody, nauka. Rozumiem.
    Jednak wierzę, że w końcu się ułoży. Powróci wena. Próbuj pisać. Chociaż linijkę dziennie. Mam nadzieję że dodasz szybko następny :)
    To my dziękujemy że piszesz tego bloga :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń